niedziela, 14 kwietnia 2013

Lata szybko lecą Wam powiem, 15 na karku, poważny wiek :P Z tej okazji siostra zabrała mnie na trip po second handach. Wróciłam z trzema rzeczami :D
Today is my birthday so I went on a secondhand trip with my sister. I bought three things :D

1. Duży sweter prosto z marzeń, dodatkowo kupiłam jeszcze ćwieki, które naszyłam na ramiona. Czyni to go jeszcze bardziej idealnym :D koszt (razem z ćwiekami) ok. 15 zł
First thing is big jumper. I also bought spikes, which I sewed on the shoulders. This makes him soooo much perfect :D It costed (with spikes) about 15 zlotys, which is about 3,6 euros, and about 4,8 $ 



2. Baardzo dziwne żółte body, które już teraz bardzo bardzo kocham :D Koszt: 10 zł
Second thing is straange yellow body, I totally love it :D It costed: 10 zlotys =  2,5 eur = 3,2 $


3. Gorset z Top Shopu, jest dziwny i idealnie pasuje, co się nie zdarza z moim rodzajem sylwetki. Niestety nie pokarzę zdjęcia na mnie, bo potrzebowałabym służki :D koszt: 15 zł
Third thing is corset from Top Shop, it fits perfectly which is quite strange with my type of silhouette. Unfortunetely I won't show here a picture on myself, I would need aa servant :P 15 zł = 3,6 eur = 4,8 $


nowe ubrania = nowe posty <3
new clothes = new posts <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz