sobota, 6 kwietnia 2013

Skórkę bloga zmienię jak najszybciej mi się uda, wiem, jest okropna.
I'll change the view of my blog as soon as possible, I know, it's terrible.


Hej, zanim zacznę normalnie pisać, dzielić się z wami moimi pomysłami na stylówki i ogólnymi refleksjami o życiu, chyba powinnam się przedstawić.

No więc, nazwano mnie te prawie 15 lat temu Zofia, co na tą chwilę niespecjalnie sprawia mi radość, ale no nic, stało się. Uczęszczam do szkoły nazywanej najgorszym okresem życia, czyli gimnazjum. W 100 % zgadzam się z tym stwierdzeniem, ale na szczęście zostały mi tylko 3 miesiące. Co niestety oznacza, że zbliża się egzamin. Ze spraw bardziej przyjemnych interesuje się jazdą konną, czym nie omieszkam się chwalić na prawo i lewo, więc na moim blogu na pewno będzie to widoczne. No dobrze, ale na temat, zainteresowanie modą wzięło się u mnie z nikąd, po prostu zawsze chciałam znajdować się w tej "szkolnej elicie" co wymagało modnego wyglądu. To drugie mi przeszło, pierwsze zostało. No więc jestem marginesem społecznym, który podejmuje rozpaczliwe próby wyglądania OK. Szlajam się po secondhandach, ponieważ nie za bardzo mam kasę, na dużo nowych ubrań. Więc witam serdecznie na blogu dla biedoty, dzieci lumpow i 90 % wyprzedaży!

Ten wstęp nie może zostać niezilustrowany, więc kłaniam się nisko, oto ja!


OK, before I start writing about my ideas for look, and reflections about the world, I should definitely tell who am I.

Well, 15 years ago my parents named me Sophie, which I'm not very happy about. I'm going to school, which is called: the worst part of human life - middle school. It's totally right! But fortunately only three months left, worse thing is that three weeks left to the quite important exam. OK, lets talk about nicest things, I'm really interested in horseback riding, which  I'm sure you would notice on my blog. I'm sure, you're thinking 'why this stupid kid is interested in fashion?', I'll explain it. When I was younger I always wanted to belong to this class elite. To reach this level of being cool, you had to be rich, pretty and stylish. I had problems with all three things, but I really tried to always look good. My desire of me as a leader of class elite died, but I'm still interested in fashion. Then I'm a social margin, who try to look good, for veery low prize. So welcome on my blog for poor people, who try to look good, for children of second hand's and 90 % sales!

It's me on this photo above the text. :)

I'm really sorry for my English, it's not very good ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz