środa, 12 czerwca 2013

Ojoj, trochę czasu minęło od ostatniego posta, wakacje się zbliżają to więcej czasu będzie na pisanie. :) Ostatnio musiałam się mocno skupić na nauce, trzeba zdać do liceum. Do tego doszedł powrót do jazdy konnej co oczywiście zżera cały mój czas wolny (oraz, co jest jeszcze bardziej oczywiste, cały mój budżet :P). Ostatnio jednak znalazłam trochę czasu i wybrałam się na zdjęcia. Look na zdjęciach jest bardzo prosty i luźny, ukradłam Piotrkowi czarną bluzę z modnym nadrukiem, która w połączeniu z czarnymi rurkami i Vansami dała prosty, codzienny, niekrzykiwy strój, osobiście uwielbiam tak chodzić jest to niezwykle wygodne. :D Następny post w przygotowaniu, będzie bardzo letni, jako, że zaczynam czuć wakacje :D

LINK DO LOOKBOOK'A http://lookbook.nu/look/4982316-Vans-Stradivarius-Pants-Sitting-In-The-Center
Fot. Piotr Stankiewicz (STANKIEWICZ PHOTOGRAPHY)










2 komentarze:

  1. your hair is amazing! I have got a long hair too and I know.... it makes the photo prettier

    anyway, great photos!

    thblueeyedd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Wilk,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 1,5 million page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    OdpowiedzUsuń